Маленькому бізнесу у кризові часи як ніколи потрібна допомога і поштовх, аби він розвивався. Тому Національна асоціація медіа разом із регіональними медіакомпаніями планує створити платформу-каталог локальних товарів та послуг, щоб завдяки спільним зусиллям та згуртованості вивести регіональний бізнес на новий рівень розвитку та підтримати у важкі часи, а містянам та гостям міст дати можливість зручно та легко обирати товари і послуги у своєму місті.

Це дійсно безпрецедентна ідея, адже ми хочемо одночасно підтримати місцевих виробників, телерадіокомпанії, і відкрити містянам та туристам нові можливості, атмосферні місця, смачні продукти і якісні послуги. Ми ставимо перед собою глобальну мету – розвивати локальний патріотизм, позаяк не всі містяни та гості міст знають своїх локальних майстрів, а Гугл в цьому випадку не дуже допомагає, оскільки його рейтинги та алгоритми не надто добре відображають невеличких підприємців. Хто ж повинен краще знати, де у місті найдухмяніший хліб, де готують найсмачніший банош і де продають крафтове варення, як не самі жителі міста? Знати своїх – ось чого ми прагнемо.

Що таке платформа «Знай своїх»?

«Знай своїх» – це платформа-каталог, яка акумулює в одному місці усю необхідну інформацію про місцевих підприємців. Представники локальних бізнесів зможуть створити на сайті свої кабінети, в яких зазначити всю важливу інформацію: назву компанії, короткий опис, посилання на соцмережі, ціни, акції. Усі дані буде перевіряти модератор. На платформі буде швидкий та зручний пошук за видами діяльності, регіонами, ціною тощо.

Платформа надасть додаткові рекламні інструменти, які дозволять залучити більше коштів для місцевих підприємців. Окрім того, медіакомпанії долучаться до популяризації свого міста та регіону, місцевих виробників та актуалізують тему локального патріотизму серед своєї аудиторії.

Платформа передбачає наявність двох видів аккаунтів, а саме:

Premium аккаунт – сторінка компанії фіксуватиметься на головній сторінці платформи, а також у верхній частині каталогу обраного регіону, сторінка компанії візуально виділятиметься від інших позначкою “MUST Visit”. Компанія отримуватиме оглядовий матеріал (відеосюжет або статтю на сайті, пост у соцмережах телерадіокомпанії регіону) 1 раз на рік. Підприємці, які підтримають наш проект сумою не менше 1500 грн під час краудфандингу, отримають безкоштовний доступ до Premium аккаунту на весь 2021 рік. Вартість участі у каталозі після запуску платформи: 300 грн/міс або 3000 грн/рік.

Standard аккаунт – сторінка компанії існуватиме у каталозі, буде доступною у пошуку, але не отримуватиме жодних промоцій. Вартість: безкоштовно.

Хто ми?

Ми – команда професіоналів та однодумців, які прагнуть завдяки інноваційній платформі «Знай своїх», яка не має аналогів на українському ринку, підтримати локальний бізнес, місцевих мовників та допомогти містянам знайти все необхідне у своєму місті.

Що ми зможемо зробити завдяки вашій підтримці?

створити та запустити повноцінну платформу-каталог «Знай своїх»;
підтримати розвиток локального бізнесу;
допомогти жителям та гостям міст зручно знаходити місцеві товари та послуги;
налагодити співпрацю між телерадіокомпаніями та місцевим бізнесом;
надати додаткові рекламні можливості для локального бізнесу;
підвищити обізнаність аудиторії про місцеві бізнеси і підприємства;
збільшити інтерес до локального.
Які перспективи проєкту?

Ми прагнемо, аби люди знали про унікальність їхнього міста та регіону, цікавилися власними традиціями та історією, підтримували місцевих підприємців, які створюють неповторні речі. Адже тренд на локальне з кожним роком лише зростає. Кожне місто має свої унікальні традиції, побут, страви. Тому ніде так не смакують пляцки, як у Львові, ніде такі галушки не смачні, як у Полтаві, ніхто не вміє робити кращих сирних коників, як на Закарпатті. І ніхто не розкаже про це містянам так, як місцеві мовники.

Саме тому платформа «Знай своїх» має чимало перспектив: можливість каталогізувати усіх місцевих підприємців, створити для медійників додаткові рекламні можливості і, зрештою, – збільшити інтерес містян до своїх локальних виробників.

Як ми використаємо 150 тисяч гривень?

Зібрані кошти будуть повністю спрямовані на створення онлайн-платформи «Знай своїх» та частково покриють координаційні послуги. Якщо ми зберемо 150 тисяч гривень на Спільнокошті, фонд «Відродження» подвоїть зібрані кошти, щоб запуск платформи став можливим. Ми відзвітуємо за кожну витрачену гривню!